آزادی باطعم انار در تفت یزد

آزادی باطعم انار در تفت یزد

دبیر برگزاری چهارمین جشنواره انار تفت یزد از آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد در حاشیه این جشنواره خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی ستاد دیه یزد، ” ابراهیم احمدی ” با اشاره به اینکه یکی از اهداف این جشنواره فروش مستقیم محصولات کشاورزان به مردم و تغییر باغداری از حالت سنتی به باغداری نوین بود افزود: تلاش کردیم تا در کنار این جشنواره مبلغی را نیز جهت آزادی و بازگشت زندانیانی که به دلایل غیر عمد در زندان تحمل حبس می‌کنند تامین کنیم.

وی افزود: با برگزاری آیین گلریزان در حاشیه این جشنواره ۱۶۵ میلیون تومان جهت آزادی سه زندانی غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان اهدا شد.

دبیر برگزاری چهارمین جشنواره انار تفت تصریح کرد: در این چند شب مردم و مهمانان حاضر در این جشنواره ۶۵ میلیون تومان را اهدا کردند و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان از طرف خانواده مرحوم “مسعود منتظر” که دبیر برگزاری اولین جشنواره انار بود جهت شادی روح ایشان اهدا شد.

همچنین مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از مردم خواست کمک‌های خود را به حساب‌ ستاد دیه واریز کنند.

به گفته عظیمی، شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان برای پاسخگوی به سئوال‌های عموم خیّران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شد که می‌توانند در این مورد اقدام کنند.

پارسال با پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی با کمک‌های خیّران در استان یزد آزاد شدند.

یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در ندامتگاه‌های استان دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند.

تفت که در ۲۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده از مناطق انارخیز کشور است.