اجرای ۱۱۸۰ میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی یزد از ابتدای سال

اجرای ۱۱۸۰ میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی یزد از ابتدای سال

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای قریب به ۱۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش یزدپرس، «طیبه سلیمی» در این باره تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال حدود ۱۱۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در برای ایجاد زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که بیشتر طرح‌ها در بخش شبکه برق، راه‌سازی و مخزن زمینی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبار به ترتیب در شهرکهای صنعتی فولاد، یزدمهر، میبد۲، صدوق و منطقه ویژه اقتصادی یزد بوده است که بنا به اولویت برنامه‌های در حال اجرا و طرح‌های نیمه تمام، برای هرکدام از شهرکها اعتبار تخصیص داده شده است.

سلیمی هزینه‌کرد امسال را نسبت به شش ماهه اول سال گذشته دارای رشدی معادل ۱۰ درصد ذکر کرد و افزود: اولویت برنامه‌های معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، تکمیل زیرساخت‌های ضروری است و بر اساس پایش توسعه شهرک‌ها، تقاضاهای موجود و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت، این اولویت‌ها مشخص می‌شود.

معاون فنی این شرکت بزرگترین طرح پیش روی این معاونت را ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد خواند و گفت: با جذب ۵۵ میلیارد ریال، تاکنون بخشی از تجهیزات این طرح خریداری شده و در مرحله ارزیابی پیمانکاران قرار دارد