اختصاص ۱۵۰میلیارد ریالی برای روسازی معابر

اختصاص ۱۵۰میلیارد ریالی برای روسازی معابر

 شهردار منطقه سه یزد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای پیاده روسازی معابرو بلوارهای این منطقه در سالجاری خبر داد و گفت: این میزان برای عملیات پیاده روسازی ۶ بلوار در حال اجراست.

“مظاهر طیبی ” روز سه شنبه افزود: پیاده رو سازی در بلوارهای سعادت ، پروفسور حسابی ، امیر کبیر ، شهیدان انتظاری ،جوان و منتظر فهرج منطقه سه شهرداری در حال اجراست.

وی عملیات پیاده روی سازی در این منطقه را به طول ۳۰ هزار متر مربع بیان و اظهار کرد: بعنوان مثال برای بلوار شهیدان انتظاری ۲ میلیارد تومان و بلوار سعادت یک میلیارد تومان اعتبار امسال در نظر گرفته شده است که مجموعا در این بلوار هفت هزار مترمربع سنگ فرش می شود.

طیبی اظهار کرد: همچنین مناسب سازی برای معلولان با استانداردهای لازم در نظر گرفته می شود که بتوانند به سهولت در شهر رفت و آمد کنند.

وی همچنین از تعویض سنگ جدول در بلوارهای این منطقه خبر داد و ادامه داد: علاوه بر این باتوجه به اینکه پرترافیک ترین بلوار این منطقه بلوار آیت الله خامنه ای است در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح های مختلفی در دست اقدام داریم .

شهردار منطقه سه همچنین از اجرای ۱۳ طرح در فضای سبز در این منطقه خبر داد .

منطقه سه شهرداری یزد با ۸۵ نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به شهروندان این منطقه است؛ محدوده شهرداری منطقه سه یزد با جمعیتی افزون بر ۸۵ هزار نفر با وسعت ۲ هزار و ۴۵۵ هکتار است.

شهرداری یزد، شامل ۴ منطقه و یک ناحیه بافت تاریخی است.