استانداری یزد در حوزه مدیریت دانش جزو برترین‌های کشور است

استانداری یزد در حوزه مدیریت دانش جزو برترین‌های کشور است

مدیرکل برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری یزد گفت: این استانداری توانسته در حوزه مدیریت دانش، رتبه اول و دوم را در میان استان‌ها کسب نماید.

“مصطفی آخوندی”  افزود: دنیا به سمتی حرکت کرده که از منابع دانشی خود استفاده کند و در این خصوص خوشبختانه برای کم کردن دوباره کاری ها انسجام دانش در دستور کار قرار گرفته تا تصمیمات کارشناسانه تری اتخاذ شود.

وی ادامه داد: قبلا ساختمان و تجهیزات ارزش گذاری می شد ولی الان سازمان و ارزش های دانش هر اداره ارزش گذاری می شود و در همین راستا استانداری یزد نیز وارد مقوله مدیریت دانش شد و خوشبختانه در رده استانهای برتر قرار گرفتیم و حتی ساختار مدیریت دانش کشور نیز با همکاری وزارت کشور و استان یزد تدوین شد.

مدیرکل برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری یزد گفت: یزد بعنوان استان پایلوت بهره وری در سطح ملی مشخص و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و امیدواریم این جایگاه برتر را حفظ کرده و در شاخص های دیگر نیز رتبه های برتر و بالای کشور را کسب نماییم .

آخوندی اظهار داشت: سامانه نماد نیز بعنوان سامانه نظارت مردمی در استان ایجاد شده و همه اقشار مختلف می توانند به منظور نظارت بر فعالیت های اداری بصورت مستقیم این ارزیابی را انجام داده و هر گونه پاداش و تنبیه نیز بر اساس رضایت مردمی و ننایج این سامانه انجام خواهد شد .
 
طی ارزیابی هایی که توسط وزارت کشور انجام می شود استاندار یزد توانسته مقام اول و دوم کشور را در مدیریت دانش کسب کند.