استاندار یزد: حل مشکلات مردم با لباس اتوکشیده ممکن نیست

استاندار یزد: حل مشکلات مردم با لباس اتوکشیده ممکن نیست

استاندار یزد گفت: پیگیری و حل مسائل و دغدغه های مردم با کت های اتو کشیده  ممکن نیست و نیازمند پوشیدن لباس جهادی و پیگیری شبانه روزی موضوعات است.

به گزارش یزدپرس، نشست بررسی پروژه های پیشنهادی استان برای سال ۱۴۰۲ به منظور طرح در کمیسیون ماده ۲۳ ملی به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسئولین در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
فاطمی در این نشست با اشاره به احصای بخشی از مسائل و مشکلات مردم مناطق مختلف استان در جریان سفرهای شهرستانی خود و امید مردم به دولت سیزدهم، گفت: پیگیری و حل مسائل و دغدغه های مردم با کت های اتو کشیده  ممکن نیست و نیازمند پوشیدن لباس جهادی و پیگیری شبانه روزی موضوعات است.
وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین باید در تراز دولت سیزدهم فعالیت کنند، اظهارداشت: مدیران برای حل مسائل و مشکلات مردم باید با حضور در مناطق مختلف استان، مسائل را شناسایی و پیگیری و در صورت لزوم جهت اخذ امتیازاتی برای استان، به تهران سفر کنند.
استاندار یزد همچنین با اشاره به همراهی و پیگیری های بسیار خوب نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت استان، بر استفاده از ظرفیت نمایندگان برای پیشبرد هرچه بهتر مسائل و حل مشکلات تاکید کرد.