افتتاح  نمایشگاه تخصصی فولاد و ماشین آلات صنعتی در یزد

افتتاح نمایشگاه تخصصی فولاد و ماشین آلات صنعتی در یزد

 هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی شنبه شب در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد در حاشیه این نمایشگاه  گفت: در نمایشگاه یاد شده ۷۰ شرکت معتبر از استان های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک، گلستان و یزد حضور دارند.

احمد قافی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی در وسعت پنج هزار متر مربع برپا شده است افزود: شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره های تخصصی و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط از اصلی ترین برنامه های جانبی نمایشگاه است خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع فولاد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در حوزه های متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ارائه خواهند داد.

قافی یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۸ شهریورماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های یزد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.