امام جمعه : ایستادگی غزه موجب شکست اسرائیل شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استقامت جانانه مردم غزه به رغم بمباران‌های شدید و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان مظلوم، موجب شکست آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب شد.

 آیت‌الله ” محمدرضا ناصری” در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: خیلی از کشورها در کنار اسرائیل غاصب برای شکست مقاومت مردم غزه به میدان آمدند ولی با توکل به خدا و ایمان به او دچار شکست شدند.

وی بیان کرد: آمریکا و غاصبان صهیونیستی برای کوچ اجباری مردم غزه از مدت‌ها قبل نقشه‌ها کشیده بودند ولی با مقاومت و برنامه‌ریزی موجب شکست جبهه شرارت و استکبار شدند.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید مردم غزه و فلسطین همچنان مواظب توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب و حامیان آنها باشند و دست از مبارزه حق طلبانه خود بر ندارند که بدون شک نصرت نهایی از آنها و وعده الهی محقق می‌شود.

ناصری در ادامه با تبریک هفته بسیج به نقش این نیروی مردمی و امید حقیقی ملت ایران اشاره کرد و گفت: باید روحیه و فرهنگ ناب بسیجی در کشور روز به روز گسترش یابد.

وی تاکید کرد: اگر همان فرهنگ بسیجی و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس در جامعه زنده بماند قطعا توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان خنثی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و از مردم خواست محافل و مجالس معنوی مناسب با حضور گسترده مردم برگزار کنند.

امام جمعه یزد: مقاومت مردم غزه موجب شکست اسرائیل غاصب شد

بسیج ستون و خیمه انقلاب
همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج مستضعفین الهامی معجزگونه بود که امام راحل آن را به انجام رساندند.

حجت‌الاسلام ” سید محمد کاظم مدرسی ” افزود: بسیج نیرویی بی مرز و بی‌انتها، نفوذناپذیر، پایان ‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است که قوی‌ترین مستکبران عالم را به عقب می‌راند چرا که مردمی‌ترین نیروی با انگیزه است.

وی تصریح کرد: هفته بسیج امسال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و بازدید و افتتاح پروژه‌های مهم و کارآمد در یزد قرین شد.

مدرسی گفت: از مسئولان استانی تشکر می‌کنیم که شاخص بیکاری مردان در استان به حوالی سه درصد رسیده است و مطالبه حل مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان و دانشجویان را با تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و به کارگیری این عزیزان در این شرکت‌ها را داریم.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.