برترین های شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی جشنواره شهید رجائی معرفی می شوند

برترین های شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی جشنواره شهید رجائی معرفی می شوند

دبیرشورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: امسال برای اولین بار در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی ارزیابی شد که برترین های این بخش در جشنواره امسال معرفی می شوند.

احسان عابدی افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی افزوده شده که مبین اهمیت موضوع جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در دولت سیزدهم است و این موضوع برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی و توسط شورای اطلاع رسانی استان انجام شد که بزودی نتایج آن اعلام می شود.

وی اظهار داشت: ارزیابی دستگاه ها در ۶ سنجه توسط کارگروه تخصصی ارزیابی شورای اطلاع رسانی صورت گرفت و علاوه بر ارزیابی بر اساس مستندات سامانه، بازدیدهای میدانی اعضای کارگروه از روابط عمومی چند دستگاه نیز انجام شد و عملکرد و امکانات و تجهیزات روابط عمومی ها بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

عملکرد دستگاه‌های اجرایی یزد در زمینه تبیین دستاوردها و اقناع افکارعمومی ارزیابی شد

عابدی اظهار داشت: نتایج این ارزیابی ها محدود به معرفی روابط عمومی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی نیست و در طول سال طی جلسات شورای اطلاع رسانی استان، نسبت به آسیب شناسی و تلاش دستگاه های برای ارتقاء سطح اطلاع رسانی و تبیین عملکرد اقدام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ دستگاه های اجرایی در زمینه اقدامات تبیینی در جشنواره شهید رجایی اقدامی موثر در ارتقاء فعالیت این مجموعه در استان است در نتیجه این بررسی ها نقاط ضعف و قوت عملکرد روابط عمومی ها مشخص می شود.

عملکرد ۶۰ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان یزد توسط گروه ارزیاب روابط عمومی های استان یزد در جشنواره شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفته است.