برپایی ۲۴۰ غرفه در نمایشگاه فروش پاییزه یزد

برپایی ۲۴۰ غرفه در نمایشگاه فروش پاییزه یزد

برپایی ۲۴۰ غرفه در نمایشگاه فروش پاییزه یزد

 مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه همزمان با فصل بازگشایی مدارس و در قالب ۲۴۰ غرفه‌ خبر داد.

«احمد قافی» مبنای فعالیت این نمایشگاه که از چند روز پیش دایر شده است را فروش نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان مدارس خواند و اظهار کرد: با این حال فروشندگان و صنوف مرتبط با انواع مواد غذایی نیز به در این نمایشگاه حضور دارند و کالاهای خود را با تخفیف به عموم بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

وی با بیان این که نمایشگاه به استناد مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: قیمت اجناس ارائه شده در این نمایشگاه حداقل با تخفیف  ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود و در این میان برای برخی اقلام به میزان بیشتری تخفیف لحاظ شده است.

قافی با اشاره به این که تیم بازرسان مربوط به اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نیز در نمایشگاه مستقر هستند، گفت: این بازرسان مرتباً بر نرخ اجناس و کالاهای عرضه شده در نمایشگاه نظارت و کنترل دارند.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه تا ۲۸ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدید عموم است.