بزودی مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد/<strong>امسال طرح تشویقی بازنشستگی نخواهیم داشت</strong> مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

بزودی مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد/امسال طرح تشویقی بازنشستگی نخواهیم داشت

به گزارش یزد پرس دکتر سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات و هیئت مدیره بازنشستگان مخابرات یزد در پاسخ به سخنان رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد ضمن اعلام این مطلب که ما به دنبال پرداخت مطالبات قبلی بازنشستگان هستیم افزود: نه سهامدار، نه هیِئت مدیره ، نه بنده هیچگونه صحبتی در مورد عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان نکرده ایم و اگر کسی حرفی به غیر از این بگوید من در همینجا اعلام میکنم که دروغ می گوید.

وی در ادامه علت مشکل مالی بازنشستگان را شرایط نا مناسب اقتصادی عنوان کرد و بر افزایش متناسب حقوق بازنشستگان همگام با تورم تاکید کرد.

 سلطانی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد غلت عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت:هر چند مطالبات معوقه هزینه سنگینی برای شرکت دارد اما بزودی آن را پرداخت خواهیم کرد .

وی در ادامه گفت: ما برای بازنشستگان دو طرح داشتیم اول ”  بحث تعرفه” که بعد از ۱۰-۱۲ سال تحقق یافت  و دوم  اینکه طرحی را تهیه کرده ایم و سه شنبه همین هفته در هیئت مدیره مخابرات ایران مطرح خواهیم کردو به دنبال این هستیم که مطالبات قبلی بازنشستگان را حل کنیم .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از  بازنشستگان درخواست کرد صبور باشند تا این مطلب حل شود آنگاه اضافه کرد بر اساس این طرح و در صورت تصویب با کمک استانها امیدواریم بتوانیم سریع منابع را تهیه کنیم و در اختیار بازنشستگان محترم قرار دهیم و بر این اساس کل مطالبات قبل بازنشستگان تا پایان شهریور را پرداخت کنیم.

سلطانی در ادامه گفت:بیمه جزو تعهدات ما هست و امیدواریم مشکلات قرارداد بیمه معلم در آینده نزدیک حل شود بیمه برای ما  خیلی مهم است امیدواریم ابتدا بیمه شاغلین و بازنشستگان را حل کنیم بعد با توجه به منابع موجود مطالبات را پرداخت کنیم .

وی موکدا ادامه داد شما مطمئن باشید مطالبات شما را حتما پرداخت می کنیم.

او  در پاسخ به سوالی در مورد طرح بازنشستگی شاغلین گفت: امسال طرح خاصی برای بازنشستگی نداریم و با همان روند طبیعی پیش خواهیم رفت ما طرح تشویقی در این رابطه نخواهیم داشت .

سلطانی در پایان ادامه داد ما به دنبال حل مسائل بازنشستگان کشوری هم هستیم و امیدواریم در آینده بتوانیم با همفکری شما و با همکاری و مدیریت آقای زارع و با کمک همدیگر در استان کارهای مناسبی انجام دهیم و این اطمینان را به شما میدهم که مواردی که از طرف بازنشستگان مطرح کرده اید تک تک پیگیری خواهم کرد

گفتنی است در ابتدای این جلسه دکتر پهلوانیان رئیس هییت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد طی سخنانی ضمن برشمردن گوشه ای از مشکلات بازنشستگان مخابرات خواهان پرداخت مطالبات آنان شد.