تحویل ۳۷۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی استان

تحویل ۳۷۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی استان

 

همزمان با هفته دولت سه هزار و ۷۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی در استان یزد با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور به متقاضیان تحویل شد.

مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تحویل سه هزار و ۷۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی استان، به خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر اساس برنامه‌ای که برای استان یزد مشخص شده تعداد ۵۴ هزار واحد تکلیف ما بود که ۱۳۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند و ۵۲ هزار و ۷۷۳ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود:‌ واحد های نهضت ملی مسکن در دستور کار استان یزد به صورت ویلایی روستایی، خودمالکی ۹۹ ساله ساخته شده و در اختیار متضاقیان قرار گرفته است.

استاندار یزد گفت:‌ تاکنون ۱۶ هزار و ۸۴۰ واحد واگذاری زمین در استان داشتیم که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در حال آماده سازی است و سعی داریم در کوتاه ترین زمان ممکن تمام و تحویل متقاضیان شود.

فاطمی تصریح کرد:‌ امروز هم سه هزار و ۷۰۴ واحد تحویل متقاضیان شده که از این تعداد ۹۶ واحد آپارتمانی است و مابقی به صورت ویلایی حیاط دار یک طبقه و مسکن روستایی و خودمالکی ساخته شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ امروز به مناسبت هفته دولت به صورت سراسری ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی نهضت ملی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور در سراسر کشور به متقاضیان  تحویل شد.