تقابل تیم فوتبال شهیدقندی یزدبا قعرنشین لیگ

تیم فوتبال شهید قندی یزد در آخرین دیدار دور رفت و پایانی لیگ دسته ۲ فوتبال کشور عصر امروز در حضور تماشاگران خود از تیم شاهین تابان بوشهر، قعرنشین لیگ پذیرایی می‌کند.

در هفته سیزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم قندی یزد از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم شاهین تابان بوشهر است.

هم‌اکنون در جدول رده بندی لیگ دسته ۲ کشور در گروه ۲ تیم بعثت کرمانشاه با کسب ۲۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

بعد از تیم بعثت کرمانشاه تیم‌های شهرداری نوشهر و نیکاپارس با کسب ۲۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

همچنین تیم شهید قندی که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ کشور است با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی در گروه دوم مسابقات قرار دارد.

حریف تیم قندی در آخرین مسابقه دور رفت لیگ دسته ۲ کشور تیم شاهین تابان بوشهر است که با کسب یک امتیاز در رده چهاردهم و در قعر جدول رده بندی قرار دارد و ضعیف‌ترین تیم گروه ۲ لیگ محسوب می‌شود.

تیم قندی در صورت پیروزی خانگی در مقابل ضعیف ترین تیم لیگ می‌تواند تا مکان هفتم جدول رده بندی صعود کندتیم فوتبال قندی که در سه مسابقه اخیر خود با کسب سه پیروزی بازی‌های خوبی را از خود مقابل رقبا به نمایش گذاشته است برای رسیدن به بالای جدول باید با دست پر و گل‌های زیاد بر حریف ضعیف گروه ۲ غلبه کند.

تیم شهید قندی در صورت پیروزی خانگی در مقابل ضعیف ترین تیم لیگ می‌تواند تا مکان هفتم جدول رده بندی صعود کندکه با توجه به شرایط تیم شاهین تابان، این امر زیاد سخت نیست.

کارشناس فوتبال یزد اعتقاد دارد: شرایط خوبی در تیم شهید قندی وجود دارد و باید در مسابقه خود مقابل تیم شاهین تابان بوشهر فقط به دنبال افزایش گل‌های خود و ارتقاء در جدول رده بندی لیگ باشد.

“علی محمد قادریان” در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه تیم شاهین تابان بوشهر دفاع بسیار ضعیف و انگیزه و هیچ امیدی ندارد افزود: باید تیم قندی در این مسابقه خانگی فقط به دنبال به ثمر رساندن گل‌های فراوان باشد.

وی اظهار کرد: اگر تیم قندی همانند مسابقات اخیر خود همراه با برنامه و حساب شده در زمین مقابل تیم میهمان ظاهر شود، با شکست حریف می‌تواند جایگاه خود را در گروه ارتقاء دهد.

ورزشی نویس پیشکسوت یزد بیان کرد: در فوتبال هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و فریب جایگاه تیم‌ها را در جدول رده بندی خورد و همه مسابقات دارای اهمیت است و باید قدر همه را دانست.

قادریان گفت: بعد از برگزاری هفته سیزدهم و پایانی دوررفت لیگ دسته ۲ کشور، مسابقات به مدت ۲۰ روز تعطیل و تیم‌ها به استراحت می‌روند و قندی‌ها باید به دنبال رفع نقایص و آماده شدن برای حضوری قوی در دور برگشت و رسیدن به لیگ دسته اول و جام آزادگان باشند.

وی ادامه داد: قندی‌ها در مسابقات اخیر خود بسیار خوب ظاهر شدند و برای رسیدن به لیگ دسته اول کشور که جزو آرزوی جامعه ورزش به خصوص رشته فوتبال است باید با قدرت و جذب بازیکنان جدید در نیم فصل اقدام کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.