تکذیب کاهش حقوق کارکنان شهرداری یزد

تکذیب کاهش حقوق کارکنان شهرداری یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خبر‌های منتشر شده مبنی بر کاهش حقوق کارکنان شهرداری را رد کرد.

به گزارش یزدپرس، عزیزالله سیفی در صد و پنجمین جلسه علنی شورا درباره حضور جمعی از کارکنان شهرداری در این جلسه گفت: به دلیل مکاتبات برخی دستگاه ها، نگرانی در بین کارکنان ایجاد شده بود که پس از پیگیری‌ اعلام شد، حقوق کارکنان شهرداری به عنوان نیرو‌هایی که در خط مقدم قرار دارند، بدون کاهش و طبق روال قبل پرداخت خواهد شد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص برنامه‌های پیش رو در هفته حمل و نقل گفت: با محوریت سازمان حمل و نقل، ضمن رونمایی از ۱۹ اتوبوس درون شهری جدید، اتاق مانیتورینگ در زمینه رصد حمل و نقل اتوبوس‌ها در سطح شهر به صورت لحظه افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: در هفته حمل و نقل، بهره برداری از جایگاه‌های اتوبوس در بافت تاریخی خواهیم داشت و همچنین اصلاح جایگاه‌های اتوبوس در بافت تاریخی و پر رفت و آمد در هفته حمل و نقل رونمایی می‌شود.

سیفی همچنین درباره استقبال مردم یزد از شهدای گمنام تصریح کرد: پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که قرار است در سراسر استان یزد میهمان مردم دارالعباده باشند، با استقبال باشکوه مردم وارد شهر یزد شد و مردم در استقبال از این شهدا سنگ تمام گذاشتند.