خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آتش نشانی در اولویت شهرداری یزد

خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آتش نشانی در اولویت شهرداری یزد

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به نیاز سازمان آتش نشانی به تجهیزات و ماشین آلات گفت: خرید این تجهیزات پیشرفته در اولویت شهرداری یزد قرار دارد.

به گزارش یزدپرس، عزیزالله سیفی در مراسم تجلیل از آتش نشانان این شهر افزود: به روز رسانی آموزش در رشته های مختلف از ضروریات ماموران آتش نشانی برای کاهش خسارت و تلفات جانی و مالی حوادث است.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر نوع و شرایط بروز حوادث و حریق، باید آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی با به روز رسانی آموزش ها ایجاد شود زیرا آموزش امری تمام ناشدنی و همیشگی است.

سیفی گفت: در کنار آموزش درون سازمانی، باید به آموزش های برون سازمانی به اقشار مختلف جامعه نیز توجه شود و مساجد بهترین محل برای ارائه این آموزش ها است.

رئیس شورای شهر یزد بیان کرد: ایمن سازی ایستگاه‌های آتش نشانی، تجهیز و آموزش در زمینه آتش نشانی و مهار خطر، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری سودمندی به شمار می‌رود که به نفع تمام مردم شهر است.

وی ادامه داد: شهرداری یزد نیز در راستای تجهیز ایستگاه های آتش نشانی، به تهیه دستگاه‌های اخفا حریق، ژنرال های قوی برق و دستگاه‌های مختلف و مورد نیاز ایستگاه ها اقدام کرده است