در سال جاری ۳۵ نمایشگاه برگزار می شود.

در سال جاری ۳۵ نمایشگاه برگزار می شود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی یزد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال بیش از ۳۵ نمایشگاه در این محل برپا خواهد شد.

 احمد قافی، روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در سال گذشته ۲۶ نمایشگاه در یزد برگزار شد که برای سال جاری برگزاری ۳۵ نمایشگاه پیش بینی و مورد تایید اداره صمت نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاههای یزد تبدیل به رویدادی منحصر به فرد شده و در بقیه نقاط کشور نیز برنامه نمایشگاهی خود را با یزد همراه و تنظیم می کنند و از سراسر کشور در این رویداد حضور داشته و دارند.

امسال بیش از ۳۵ نمایشگاه در یزد برپا خواهد شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی یزد گفت: سالن های فعلی که مورد استفاده قرار می گیرد موقت بوده و محدودیت هایی را داریم چون از ابتدا معماری مورد نظر رعایت نشده است.

قافی ادامه داد: در تامین نیازهای عمومی مردم مثل اتاق مادر و کودک و اماکن دیگر و حتی تاکسی و ایاب و ذهاب و غدا خوری با مشکل مواجه هستیم و بدلیل طراحی اولیه ضعیف ، این محل دارای مشکل است و در حال حاضر با حداکثر توان در حال استفاده است.

وی افزود: در طراحی جدید که در حال انجام است ، فضاهای خدماتی و همچنین اتاق کنفرانس و دفاتر مورد نیاز دیده شد و ۱۲ هزار متر سالن و ۶ هزار متر مربع فضاهای خدماتی احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین الملی یزد گفت: در نمایشگاههای برگزار شده از کشورهای چین ، ایتالیا ، استرالیا ،هندوستان و ترکیه خضور داشتند و از ۱۳۷ نقظه کشور نیز در این نمایشگاهها شرکت کردند .

قافی دلیل ازدحام و ترافیک در زمان برگزاری نمایشگاه را جابجایی و طراحی اشتباه خروجی و ورودی محل فعلی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: طراحی سر درب و همچنین ورودی لازم در حال طراحی است و مشکل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۵۳۵ هزار نفر در سال گذشته بازدید کننده از نمایشگاهها داشتیم و برخی از نمایشگاهها تا ۶۲ هزار نفر نیز بازدید کننده بودند و ارزشیابی نیز در قالب غرفه داران، مردم و پرسنل نمایشگاه انجام می شود که برای هر نمایشگاه بصورت مجزا انجام می شود .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی یزد گفت: همه توان خود را بکار گرفته ایم تا خدماتی که در شان مردم عزیز ایران و یزد است را ارئه دهیم و طراحی و بازسازی بخش های موجود نیز دنبال خواهد شد.