رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مطالبات بازنشستگان مخابرات به یزد می رود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مطالبات بازنشستگان مخابرات به یزد می رود

دکتر جوکارنماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همزمان با دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد با اعلام این مطلب قول پیگیری مطالبات آنان را داد.


اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد در نشستی با دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خواست بازنشستگان مخابرات را در مورد مطالبات مطرح نمودند در این دیدار که با حضور چند تن از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد صورت گرفت دکتر جوکار ضمن تماس تلفنی با مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و طرح مطلب فوق قول حضور ایشان در جمع یزدی ها را اعلام نمود.
همچنین وی با قول پیگیری موضوع ؛ در مورد مشکلات کانون های صنفی اظهار امیدواری کرد به زودی با توجه به طرح
موضوع در مجلس شورای اسلامی شاهد تصویب آن در شورای نگهبان باشیم.
در ابتدای این نشست آقای پهلوانیان رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد به صورت مبسوط به طرح مشکلات بازنشستگان مخابرات از جمله عدم پرداخت رفاهیات ؛ بیمه تکمیلی و مشکلات بازنشستگان کشوری مخابرات پرداخت و طی نامه ای از ایشان درخواست پیگیری کرد.
گفتنی است سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طی نشستی که در آبان ماه سال جاری با هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات یزد داشت قول پرداخت فوری رفاهیات را اعلام نمود ولی تاکنون این کار انجام نشده است.