ضعف در اعتقادات دینی؛ ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: 

ضعف در اعتقادات دینی؛ ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب ضعف در بنیان اعتقادی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه تبیین و تشریح طرح های عفاف و حجاب با حضور مدیران دستگاه های استان به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد. مهندس عزیزی در این جلسه با بیان این مطلب که بحمدالله در استان یزد با موارد نادری از هنجارشکنی در مقوله عفاف و حجاب روبرو هستیم گفت: در استان یزد به واسطه بافت مذهبی و اعتقادات دینی مردمانش، کمتر شاهد مقوله کشف حجاب هستیم اما همین تعداد اندک نیز در شان یزد نبوده و برای مردم سنگین و آزار دهنده است.

وی افزود: ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب ضعف در بنیان اعتقادی است و افراد دارای اعتقادات دینی اهل ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در مقوله کشف حجاب نیستند. معاون استاندار یزد ضعف در دا‌شته های دینی و عدم انسجام بین دستگاه های متولی را از دیگر عوامل بروز ناهنجاری های اجتماعی دانست و ابراز داشت: بیان احکام الهی در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان می‌تواند درتقویت بنیه اعتقادی اثر گذار باشد و البته هماهنگی و انسجام دستگاه ها در این زمینه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.