پیام تبریک دکترصادقیان

پیام تبریک دکترصادقیان

روز صنعت و معدن و دهه “تولید و تجارت” که به ابتکار دولت سیزدهم از روز اول تیرماه (روز اصناف) تا دهم تیرماه (روز صنعت ومعدن) بعنوان این دهه نامگذاری گردید، فرصت مغتنمی است که به ابعاد مختلف صنعت، معدن وتجارت پرداخته شده و توانمندیها و چالشهای این بخش به طور دقیق و اندیشمندانه مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه هدف نسبت به رفع چالشها اقدام گردد. روز صنعت و معدن سال جاری در حالی برگزار می شود که مردم ایران از جمله جامعه فعالان بخش صنعت، معدن، اصناف و صادرکنندگان داغدار فقدان رئیس جمهور شهید هستند.
همه آحاد این جامعه به خوبی می دانند که دولت سیزدهم با مدیریت شهید جمهور تمام توان خود را در همه عرصه ها به کار گرفت تا مسائل و مشکلات مردم بویژه بخش صنعت و معدن و بازرگانی و تجارت را با در نظر گرفتن شعار سالهای اخیر که با محوریت تولید بود، به هر نحو مرتفع نماید که می توان به احیاء واحدهای تولیدی و معدنی راکد به تعداد ۹۵ واحد در استان یزد اشاره کرد . همچنین دهها خدمات و برنامه های اجرایی دیگر که تماما با هدف پیشرفت و توسعه بخشی صورت گرفته است.
اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان افتخار دارد در مسیر پیشرفت از نظرات و همراهی مدیران واحدهای تولیدی، معدنی، اصناف و صادرکنندگان بهره گیری کرده و با همراهی ایشان به توفیقات قابل ملاحظه ای همچون تغییر راهبرد بهره گیری بهینه از منابع و ذخایر معدنی ، ارتقاء شاخص بهره برداری طرحهای نیمه تمام بزرگ صنعتی، ایجاد توازن منطقه ای و محرومیت زدایی، ارتقاء سرمایه گذاری صنایع و معادن و اصلاح فرایندها دست یافته است. لذا ضمن تشکر و تقدیر از واحدهای فوق و تبریک دهه تولید و تجارت به همه فعالان عرصه صنایع، معادن، اصناف و سایر فعالان اقتصادی امیدواریم با ریل گذاری جدیدی که ایجاد شده و استمرارو تقویت نقاط قوت همچنان شاهد پیشرفت و توسعه این بخش در سطح استان باشیم.
در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر رئیسی رییس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان از تمامی همراهان با اداره کل صمت استان، استاندار محترم، رئیس کل محترم دادگستری، مدیران محترم دستگاههای اجرایی و دستگاههای نظارتی و امنیتی و تمامی مدیران واحدهای صنعتی، معدنی تقدیر و تشکر می نمایم.
محمد کاظم صادقیان
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد
۱۳ تیرماه ۱۴۰۳