پیروزی نمایندگان استان یزد در لیگ برتر والیبال پس از دربی جنجالی

پیروزی نمایندگان استان یزد در لیگ برتر والیبال پس از دربی جنجالی

تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در سومین هفته لیگ برتر والیبال مردان در مقابل رقیبان خود به پیروزی دست یافتند

به گزارش یزدپرس، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر پیگیری شد.

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در سالن شاهدیه یزد میزبان شهرداری گنبد بود.
شاگردان محمدرضا تندروان در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. نماینده گنبد نیز با پذیرش این شکست بدون برد و امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر مردان باقی ماند.
این دیدار که ۸۵ دقیقه طول کشید، هیچ کارت زرد و قرمزی نداشت.

در دیگر دیدار نمایندگان استان یزد در لیگ برتر والیبال تیم‌ ایفاسرام اردکان با پیروزی بر نیان الکترونیک خراسان به دومین برد خود در این مسابقات دست یافت.

این تیم اردکانی در رقابتی که پنج ست ادامه یافت با نتیجه سه بر دو موفق به شکست حریف مشهدی خود شد.
در این دیدار ایفاسرام اردکان در ست‌‌های نخست و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ بر حریف غلبه کرد. نیان الکترونیک هم در ست‌ دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و در ست چهارم ۲۵ بر ۲۰ موفق به شکست اردکانی‌ها شد و نخستین امتیاز در این رقابت‌ها را به دست آورد.
اما در ست پنجم این ایفاسرام اردکان بود که با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ و غلبه بر نیان الکترونیک مسابقه را به نفع خود به پایان رساند.
در این رقابت که به میزبانی نیان الکترونیک برگزار شد دو تیم به مدت ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه بازی کردند.

گفتنی است هفته گذشته ایفا سرام اردکان دست به کار بزرگی زد و در دربی جنجالی یزد، شهداب مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت.