یزدی‌ها ۶۴ میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی کردند

یزدی‌ها ۶۴ میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: با جایگزینی سوخت سی ان جی در استان در ۶ ماهه نخست سالجاری به میزان ۶۴ میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین شده است.

به گزارش یزدپرس، عبدالرضا انتظاری اظهار کرد: مصرف سوخت سی ان جی در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد تقریبی ۳ درصدی در استان رو به رو شده است.

وی افزود : در بازه زمانی یاد شده بیش از ۶۲ میلیون متر مکعب سی ان جی از طریق ۴۷ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه به مردم شریف دارالعباده یزد توزیع شده است که با مصرف و جایگزینی این میزان گاز طبیعی در این مدت معادل بیش از ۶۴ میلیون لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اختلاف محسوس بین قیمت بنزین و سی ان جی ، باعث افزایش رغبت صاحبان خودرو به استفاده از سی ان جی شده است . همچنین با استفاده استفاده از این سوخت و جایگزین نمودن آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنین می تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا در سطح استان داشته باشد.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاهها ، سوخترسانی به خودروهای گاز سوز در یزد وضعیت مطلوب و خوبی دارد.