۲۲ بهمن یوم الله است و باید مردم و مسئولان همواره قدردان نظام باشند آیت الله محمدرضا ناصری

۲۲ بهمن یوم الله است و باید مردم و مسئولان همواره قدردان نظام باشند

 

 

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج عزت، اقتدار، بصیرت و دشمن شناسی ملت است و باید باشکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: چشم جهانیان به راهپیمایی و حضور مردم ما دوخته شده و باید با برگزاری شایسته و مشارکت گسترده توطئه‌های مختلف و جنگ ترکیبی را خنثی کرد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: ۲۲ بهمن یوم الله است و باید مردم و مسئولان همواره قدردان نظام باشند و با مقاومت و بصیرت اهداف شوم استکبار را نقش بر آب کنند.

ناصری بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه مکتب و دین اسلام، وحدت مردم و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و باید این رمز و راز همواره حفظ شود.

امام جمعه یزد: مردم با حضور در راهیپمایی ۲۲ بهمن وفاداری به انقلاب را نشان دهند

وی در ادامه به عفو اخیر مقام معظم رهبری برای کسانی در آشوب‌ها حضور داشتند اشاره و این اقدام را کاری پدرانه و دلسوزانه ذکر و از معظم‌له قدردانی کرد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: در حوادث اخیر و آشوب‌ها تعدادی از نیروهای امنیتی و انتظامی برای حفظ امنیت به فوز عظیم شهادت رسیدند و باید همه ماموریت دینی و انقلابی خود را عمل کنند.

ناصری به اهمیت رسیدگی به برخی گرانی‌ها به خصوص کالاهای مورد نیاز مردم در کشور اشاره کرد که مسئولان و دولت باید برای حل مشکل جدی اقدام کنند.

وی همچنین به اهمیت برنامه‌ریزی برای خودکفایی در برخی محصولات کشاورزی و نیاز دامداران در کشور اشاره کرد که به کار جهادی و انقلابی نیاز دارد.