ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است آِیت الله ناصری: 

ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است

امام جمعه یزد تفکر، تعقل و احساس مسئولیت در قبال ارزش های اسلام ناب محمدی را مهمترین رسالت مردم و مسئولان در جامعه اسلامی دانست و گفت: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی است.

آِیت الله ناصری: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است

 آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته ۱۳ آبان نماز جمعه مرکز استان، تنها راه رسیدن کمال و سعادت را اطاعت خداوند متعال دانست و اظهار کرد: پیشه کردن تقوا موثرترین راه برای مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت شناخت فتنه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی، افزود: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون سعی دارد با طراحی و اجرای توطئه‌های شوم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ارزش‌های دینی و انسانی را کمرنگ کند.

امام جمعه یزد شفاف سازی و معرفی چهره واقعی استکبار جهانی را یکی الزامات اجرایی برای مقابله با فتنه‌های شوم دشمنان دانست و بیان کرد: مسئولان و دست اندرکاران هم باید مسائل مختلف را سریع و به موقع در اختیار مردم بگذارند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت مناسب‌های ملی و مذهبی نظیر یوم الله ۱۳ آبان، گفت: سیزده آبان بیانگر جنایات استکبار جهانی است که باید به موقع و کامل برای نسل جوان معرفی و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران خار چشم استکبار جهانی شده و بزرگداشت رویدادهایی نظیر سیزده آبان یادآور این مهم است، تصریح کرد: جنایات آمریکا و انگلیس در ایران اسلامی مشهود است و نهادهای آموزشی کشور باید بیش از پیش اطلاعات کافی را در خصوص دشمنی استکبار جهانی را ملت ایران را در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی سعی دارد با طراحی توطئه‌های مختلف قدرت تفکر را از جوانان ما بگیرد و در نهایت با سلطه بر باور دینی آنها مانع پیشرفت و خودکفایی نظام اسلامی شود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان، تفکر و تعقل در باورها، احساس مسئولیت برای پاسداری از خون شهدا، حفظ وحدت و انسجام و شفاف سازی و روشنگری را مهمترین الزامات اجرایی توسط مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: اگر مسئولان فرهنگی جوانان را روشن نکنند در حقیقت مسیر پیروزی دشمنان را هموار کردند.

آیت الله ناصری یزدی ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است، گفت: بصیرت افزایی و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را تنها راه توسعه پایدار است.