نقشی راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بروز جرم

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نقش معاونت فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بروز جرم و آسیب های اجتماعی نقشی راهبردی و تاثیرگذار است.
سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در بازدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در سالروز ورود آزادگان عزیز به میهمن اسلامی هستیم که این روز را نیز تبریک عرض می نمایم.
وی گفت: از کارکنان این معاونت به خصوص خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه که در طول سال زحمات زیادی را در خصوص انتشار اخبار پلیس و عملکرد فراجا بر عهده داشته اند قدردانی می کنم.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی، پل ارتباطی پلیس و مردم است و اقدامات این معاونت در انتشار اخبارعملکرد پلیس باعث ارتقای افزایش امنیت در سطح استان شده است.
وی به نقش راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بروز جرم و آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز اگر امنیت و آرامش خوبی را در حوزه رسانه ای و فضای مجازی استان شاهد هستیم نشان از فعالیت و عملکرد خوب کارکنان این معاونت است.
سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: با فعالیت خوب معاونت فرهنگی و اجتماعی استان یزد در حوزه رسانه ای، اخبار زیادی از پلیس یزد در سایت های خبری استان منتشر که این موضوع باعث افزایش احساس امنیت و همچنین افزایش محبویت و اقتدار پلیس در بین مردم شده است