افتتاح رسمی دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در یزد

«افتتاح رسمی دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در یزد» یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود و نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

مجید شریفی‌فر، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا در آئین افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در یزد، اظهار کرد: قرابت استان‌های اصفهان و یزد از گذشته تاکنون وجود داشته است، یزد نخستین استانی است که خبرگزاری ایمنا فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بین استان‌های کشور آغاز کرده است.

وی افزود: بیش از یک‌هزار شهر کشور نیازمند انتقال تجارب شهرداران و مدیریت شهری است که در حال حاضر ایمنا، بزرگ‌ترین مرجع برای این موضوع است.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آئین افتتاح و آغاز به‌کار دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان یزد، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای تخصص است و تمام رشته‌ها به سمت تخصصی شدن پیش می‌روند و خبرگزاری‌ها نیز از این موضوع جدا نیستند.

وی تصریح کرد: جامعه به صورت ویژه به خبرگزاری تخصصی در حوزه مدیریت شهری که به مسائل و موضوعات در این زمینه بپردازد، نیاز داشت و ایمنا این نیاز را رفع کرده است.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در جامعه مورد توجه مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: این کار باید در راستای قواعد و چهارچوب‌هایی انجام شود که زندگی شهری برای مردم به خوبی تحقق پیدا کند و شهروندان بتوانند از فرهنگ و امنیت شهری به درستی بهره‌گیری کنند.