اتفاق عجیب در روز تساوی چادرملو و خیبر خرم آباد در لیگ یک

اتفاق عجیب در روز تساوی چادرملو و خیبر خرم آباد در لیگ یک

در حالی تیم فوتبال چادرملو در خرم آباد و در مصاف با خیبر این شهر به تساوی بدون گل دست یافت که نیمه دوم این بازی با ورود تماشاگران حریف برای دقایقی متوقف شد.

به گزارش یزدپرس، عصر روز چهارشنبه و در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور چادرملو یزد در خرم آباد میهمان خیبر این شهر بود که این بازی در پایان با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

در این بازی شاگردان سعید اخباری چندین موقعیت گلزنی به دست آوردند اما با بدشانسی این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا چادرملو در عین شایستگی از کسب ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه محروم بماند.

هم اکنون نماینده یزد با ۸ امتیاز از ۸ بازی در رده سیزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال کشور قرار دارد.

اما در اتفاقی عجیب و در حالی که همه بازهای لیگ دسته اول بدون تماشاگر است در دقیقه ۷۰ بازی خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان یزد تماشاگران وارد ورزشگاه شده و روی سکوها نشستند به طوری که داور و ناظر داوری بازی را متوقف کردند.

البته به نظر نمی رسید مسئولان تیم چادرملو اعتراضی داشته باشند اما چون بازی بدون تماشاگر بود قانونا کار ناظر بازی درست است و مسئولان تلاش کردند تماشاگران را از ورزشگاه بیرون کنند که  بعد از حدود ۱۰ دقیقه موفق به انجام این کار شدند و بازی ادامه پیدا کرد.

رقابتهای لیگ دسته اول عصر چهارشنبه با انجام سه بازی پیگیری شد که در این میان فقط بازی شهرداری آستارا و استقلال خوزستان با تماشاگر برگزار گردید.