باخت خانگی ایفاسرام و برد خارج از خانه شهداب در لیگ برتر والیبال

باخت خانگی ایفاسرام و برد خارج از خانه شهداب در لیگ برتر والیبال

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران شهداب یزد در اصفهان مقابل گیتی پسند به پیروزی رسید و ایفاسرام اردکان در مقابل هورسان رامسر تن به شکست داد.

به گزارش یزدپرس، در چارچوب چهارمین هفته لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال شهداب یزد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل در ورزشگاه خالی از تماشگر شهدای مخابرات اصفهان مقابل تیم تازه وارد گیتی پسند اصفهان در دیداری پر کشو و قوس با نتیه سه بر دو به پیروزی رسید.
زرد پوشان یزدی که دو ست اول را با نتیجه های ۲۲-۲۵ و ۱۹-۲۵ به گیتی پسند واگذار کرده بودند و نمیخواستند خارج از خانه تن به باخت دهند در کامبکی تماشایی به بازی برگشت تا در نهایت این بازی پر استرس برای هر دو تیم برای شهداب یزد به پایان رسید.

شهداب که دو ست اول را به گیتی پسند واگذار کرده بود توانست ست سوم را با سختی به سود خود به پایان رساند تا برد در ست چهارم کار به ست سرنوشت ساز پنجم برسد. یزدیها در این ست با نتیجه ۱۱-۱۵ بر قرمز پوشان اصفهانی غلبه کند تا بدین ترتیب شهداب یزد با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار حساس باشد.

تیم والیبال ایفا سرام اردکان دیگر نماینده استان یزد در لیگ برتر والیبال کشور هم در دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک بازی را به مهمان خود تیم هورسان رامسر واگذار کرد.
این مسابقه در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد و تیم هورسان رامسر ست‌های اول، سوم و چهارم این مسابقه را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ بر تیم ایفا سرام غلبه کرد و میزبان این رقابت دست دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ از هورسان رامسر برد.