نایب قهرمانی یزد در المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای

نایب قهرمانی یزد در المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای

پهلوانان یزدی در سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در همدان به نایب قهرمانی دست یافتند.

به گزارش یزدپرس، آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در همدان برگزار شد و در پایان تیم‌های استان‌های اصفهان، یزد، کردستان، سمنان، لرستان و تهران نیز به ترتیب بر سکوی اول تا ششم قرار گرفتند.

سومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از ۲۸ استان کشور از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، البرز، لرستان، هرمزگان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، زنجان، سمنان، گلستان، مازندران، تهران و گیلان برای کسب عنوان برتر به مدت ۲ روز در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی همدان با هم رقابت کردند.

این ورزشکاران در رشته‌های تیمی، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل‌بازی در ۲ وزن منفی ۵۰ و مثبت ۵۰ کیلوگرم و رشته کشتی پهلوانی در ۵ وزن ۴۵ تا ۵۰، ۵۰ تا ۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰ و ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.