برگزاری جشنواره «پخت غذای سالم با تخم مرغ» در میبد

برگزاری جشنواره «پخت غذای سالم با تخم مرغ» در میبد

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی میبد در «جشنواره پخت غذای سالم با تخم مرغ» با بیان توصیه‌های اسلام در ارتباط با آموختن علم گفت: رمز موفقیت دانش آموزان کمک به یگدیگر در آموختن مهارت‌های زندگی است.

به گزارش یزدپرس، جشنواره پخت غذای سالم با تخم مرغ با به نمایش گذاشتن انواع غذاهای تهیه شده با تخم مرغ و شرح فواید مصرف این ماده غذایی توسط کارشناسان مسئول در دبیرستان دخترانه مجاهد دهقانی میبد برگزار گردید.
معاون مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان یزد دراین مراسم گفت: رویکرد مدیریت ماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی و افزایش دانش بهره برداران است و جشنواره ها نیز یکی از سازه‌ها و فرصتهای ترویجی برای پیگیری مباحث فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی با کمک بخش‌های تخصصی است.
کارشناس امور دام جهاد کشاورزی میبد نیز گفت: تخم مرغ یک غذای کامل است و با مصرف یک تخم مرغ در روز همه انرژی ، پروتئین و ویتامین مورد نیاز یک فرد در طول روز به راحتی تامین می‌شود.
هادی کریمی افزود: با توجه به اهمیت مصرف تخم مرغ روزی را نیز به نام روز جهانی تخم مرغ نامگذاری کرده‌اند و برگزاری این جشنواره می‌تواند مباحث مطرح شده در مورد فواید و ویژگیهای تخم مرغ به عنوان یک غذای سالم را توسط دانش آموزان شرکت در این برنامه میان خانواده‌ها و جامعه ترویج دهد.
شیخ محسن دهقانی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی میبد نیز در این مراسم با بیان توصیه‌ها و درسهای دین اسلام در ارتباط با آموختن علم رمز موفقیت دانش آموزان را کمک به یگدیگر در آموختن مطالب درسی و آموختن مهارتهای زندگی بیان کرد.
رییس ترویج جهاد کشاورزی میبد نیز هدف از برگزاری این جشنواره بیان خاص تخم مرغ و تخم بلدرچین برای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در قالب این جشنواره یک مسابقه نقاشی هم بین دانش آموزان برگزار و هدایایی به نقاشی‌های برگزیده اهدا می‌شود