شهردار یزد: شهروندان انتظار انجام یک‌روزه درخواست‌هایشان را نداشته باشند

شهردار یزد: شهروندان انتظار انجام یک‌روزه درخواست‌هایشان را نداشته باشند

شهردار یزد با بیان اینکه محقق شدن بعضی از درخواست‌ها نیاز به زمان دارد، گفت: نمی‌توان انتظار داشت طرح‌ها و اقدامات مورد درخواست شهروندان یک‌روزه انجام شود.

به گزارش یزدپرس، ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با بیان اینکه پیش‌بینی‌هایی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین‌تر وجود دارد، اظهار کرد: لازم است اصلاح و متمم بودجه افزایش پیدا کند تا خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: موضوع واکنش سریع در برابر بحران‌ها، به صورت کامل در حال بررسی است تا زمانی که بحرانی در شهر به وقوع می‌پیوندد، بلافاصله پس از اعلام شهروندان، تیم‌های امدادی فعالیت خود را آغاز کنند.

محی‌الدینی ادامه داد: محقق شدن بعضی از درخواست‌ها نیاز به زمان دارد و نمی‌توان انتظار داشت طرح‌ها و اقدامات مورد درخواست شهروندان در یک روز انجام شود.

وی با بیان اینکه برخی از کارکنان و مدیران در مجموعه شهرداری درخواست مردم را دستور شهردار نمی‌دانند، گفت: اگر ادعا می‌کنیم که مردم ولی‌نعمتان ما هستند باید نسبت به درخواست‌های بحقی که دارند به سرعت و با کیفیت مناسب، پاسخ داده شود.

شهردار یزد افزود: بسیاری از درخواست‌هایی که شهروندان از طریق سامانه ارتباطی شهرداری مطرح می‌کنند، وظیفه دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان است، با این وجود باید پاسخ درستی به مردم بدهیم و آنها را به خوبی راهنمایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نحوه برخورد با شهروندان است و بسیاری از تغییرات در حوزه مدیریتی به دلیل نوع برخورد مدیران با شهروندان اتفاق افتاده است.