جایگاه نخبگان در نظام مدیریتی تقویت می‌شود استاندار یزد:

جایگاه نخبگان در نظام مدیریتی تقویت می‌شود

 

استاندار یزد: جایگاه نخبگان در نظام مدیریتی تقویت می‌شود

 استاندار یزد گفت: یکی از برنامه‌های مهم و محوری دولت ارتقاء جایگاه کارگروه‌ها و هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج در نظام مدیریتی است که در استان این موضوع به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

مهران فاطمی روز پنجشنبه در اجلاس مجمع بسیجیان در دانشگاه یزد افزود: گسترش فعالیت هیات‌های اندیشه ورز در بسیج برای کمک به توسعه و حل بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که در استان پیگیری می‌شود.

با توجه به فعالیت گسترده هیات‌های اندیشه‌ ورز و ارائه طرح‌هایی برای کاهش مشکلات باید مدیران فرصت را مغتنم شمرده و از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کنندوی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در استان توسط این هیات‌ها صورت گرفته، ادامه داد: نخبگان بسیجی و استادان دانشگاه و حوزه نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و انقلاب اسلامی و کمک به دولت دارند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده هیات‌های اندیشه‌ ورز بسیج و ارائه طرح‌هایی برای کاهش مشکلات، مدیران فرصت را مغتنم شمرده و از این ظرفیت عظیم برای حل مشکلات به نحو احسن استفاده کنند.

فاطمی با بیان اینکه دولت مردمی شعاری است که دولت سیزدهم برای خود برگزیده، گفت: مردمی بودن به معنای رفتار مردمی داشتن، در خدمت مردم بودن و در کنار مردم بودن است اما بخش اعظم آن به این معنا است که اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان و برگزیدگان در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داده شوند.

استاندار یزد: جایگاه نخبگان در نظام مدیریتی تقویت می‌شود

استاندار یزد با تاکید بر اینکه بررسی و حل مشکلات و مسائل استان و کشور با حضور نخبگان و برگزیدگان آحاد ملت آسان تر خواهد بود، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت‌ شده که همیشه در جایی موفق بوده‌ایم که مردم مشارکت دارند، در اوایل انقلاب، در دوران دفاع مقدس و برهه کنونی نیز باید این هدف تقویت شود.

فاطمی در ادامه با محکوم کردن اقدام زشت و زننده اتحادیه اروپا که سپاه را در لیست گروه های ترویستی قرار داده اند، تصریح کرد: این اتحادیه در واقع مردمی‌ترین سازمان نظامی در دنیا که همیشه به دنبال عدالت، آزادی‌خواهی، صلح و آرامش برای همه بوده و از مظلومان حمایت کرده است را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده و این در حالی است که آنها خود ابرتروریست عالم هستند.

در این مجمع تعدادی از بسیجیان و اعضای هیات‌های اندیشه ورز بسیج به طرح دیدگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای توسعه استان پرداختند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد