<strong>جامعه ورزش پای نظام و انقلاب ایستاده است</strong>

جامعه ورزش پای نظام و انقلاب ایستاده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: جامعه ورزش همواره در کنار بسیج مقتدر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در خدمت آحاد مردم و کمک به دولت است.

علیرضا پورسلمان روز شنبه در دیدار جمعی از جامعه ورزش یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان با محکوم کردن اقدام و طرح سخیف و غیرقابل پذیرش اتحادیه اروپا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این حرکت اروپا حرکتی غیر منطقی و غیر اصولی است و در واقع دخالت در امور داخلی سایر کشورها تعریف می‌شود و از این رو با قاطعیت تمام این حرکت را محکوم می‌کنیم.

وی با قدردانی از تلاش و فعالیت مخلصانه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تامین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد.

جامعه ورزش پای نظام و انقلاب ایستاده است

وی بیان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و هست و هرگونه دشمنی بر علیه اسلام و نظام را محکوم می کند و خوشبختانه در جریانات و اغتشاشات اخیر صف خود را از اخلال گران جدا کردند و این نشان دهنده هوشیاری و بصیرت است.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تقدیر از جامعه ورزش و جوانان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه در امر خدمت رسانی به مردم ایران در عرصه‌های مختلف پیشرو و پیشگام است و همیشه در کنار ملت با عظمت ایران خواهد ماند و ثانیه‌ای از تلاش خود در قبال اهداف و آرمان انقلاب اسلامی و نسبت مردم دست نخواهد کشید.

جامعه ورزش در کنار سپاه در خدمت مردم و کمک به دولت است

سردار حسین زارع کمالی افزود: دشمنان ما هم‌اکنون در جنگ تمام عیار با ملت ایران قرار دارند و با هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد هستند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند که این موضوع هیچگاه فراموش نمی‌شود و همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و کسانی که مسئولیتی بر دوش دارد باید با اتحاد و در کنار هم بودن از دستاوردها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی بیان داشت: به حول و قوه الهی همچنان که در طول ۴۳ سال گذشته محکم ایستادگی و مقاومت کرده و در برابر استکبار جهانی کوتاه نیامده ایم از این پس هم مصمم و با روحیه جهادی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

جامعه ورزش یزد در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا با حضور در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با فرمانده و جمعی از مقامات این نهاد دیدار و گفت‌ و گو کردند.

این عده ضمن دیدار با فرمانده و دیگر مسئولان سپاه الغدیر، حمایت خود را از این نهاد مردمی و انقلابی اعلام و با حضور بر مزار شهید گمنام و قرائت حمد و سوره با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.