برنامه های دهه فجر امیدآفرین باشد.

برنامه های دهه فجر امیدآفرین باشد.

 

علی اکبر عزیزی روز سه شنبه در جلسه ستاد فجر انقلاب اسلامی استان یزد افزود: همه سازمان‌ها، نهادها، کارخانجات و اصناف در راستای اجرای با کیفیت برنامه‌های مختلف دهه فجر در استان همکاری لازم داشته باشند.

این مسئول، افتتاح طرح‌های عمرانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، مراسم ورود نمادین امام از فرودگاه تا گلزار شهدا، انعکاس همه برنامه‌های ارائه شده کمیته‌ها در رسانه، برگزاری روزانه جشن در مدارس با حضور مسئولان و نورافشانی در همه شهرستان‌ها را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ذکر کرد.

معاون استاندار یزد افتتاح پنج واحد بزرگ صنعتی و اشتغال یک هزار نفر، افتتاح ۲۲ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، برپایی تریبون آزاد با موضوع «چی بودیم، چی شدیم»، پخش مستندهای انقلاب در مساجد، برپایی همایش جهاد تبیین و برگزاری اردوهای جهادی را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان برشمرد.

عزیزی گفت: برگزاری یادواره شهدای انقلاب، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب، برگزاری هزار محفل انس با قرآن در هزار مدرسه و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی دیگر برنامه‌هاست.

وی همچنین از دایر شدن میز ارتباطات مردمی مدیران و برگزاری نشست خبری مسئولان مختلف با اصحاب رسانه در این دهه خبرداد.