هیچ اقدامی برای انتقال پاسگاه مهریز به خارج شهر انجام نشده

هیچ اقدامی برای انتقال پاسگاه مهریز به خارج شهر انجام نشده

نماینده بافق و مهریز در مجلس با یادآوری مشکلات قاچاق و تصادفات در پاسگاه شهرستان مهریز، گفت: علیرغم وجود مصوبه سفر رئیس جمهور مبنی بر انتقال پاسگاه مهریز به خارج از شهر، هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

به گزارش یزدپرس، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: شهرستانی به نام مهریز در استان یزد داریم که پاسگاهی کنار این شهرستان قرار گرفته است و تنها طی ۲، ۳ روز گذشته تصادفاتی در این منطقه رخ داده که موجب کشته شدن تعدادی از جوانان شده است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: جابه جایی پاسگاه بین راهی مهریز به خارج از این شهرستان مصوبه سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه بوده است اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: وجود این پاسگاه در مهریز سبب شده بعضا قاچاقچیان مواد مخدر کالا و اتباع غیرمجاز از جوانان منطقه برای انتقال آن ها استفاده کنند و لذا این موضوع در شرایطی که خودروها و موتورسواران با سرعت بالا تردد می کنند مشکلاتی را برای مردم و به خصوص جوانان ایجاد کرده است که از فرمانده نیروی انتظامی درخواست داریم نسبت به حل آن اقدام کند.