تکمیل ساختمان بیمارستان پیوند دست یاری خیرین  را می طلبد.

تکمیل ساختمان بیمارستان پیوند دست یاری خیرین را می طلبد.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: برای تکمیل و تجهیز بیمارستان پیوند استان که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است .

به گزارش یزدپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان شهیدصدوقی، دکتر حسین سلیمانی در نشست هماهنگی راه‌اندازی بیمارستان پیوند استان که در بیمارستان شهید صدوقی مستقر شده است، اظهار کرد:‌ بیمارستان پیوند یزد از پروژه های مهم و کشوری به شمار می آید و شناسه کشوری ساخت و ساز دارد.

وی اظهار کرد: این بیمارستان شامل بخش پیوند کبد و کلیه می باشد و همچنین بخش دیالیز با ۴۰ تخت بستری برای آن در نظر گرفته شده است.

«یحیی دامن‌خشک» مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز با اشاره به این‌که این طرح توسط خیر در سال ۹۲ آغاز شده، افزود: ساخت بیمارستان پیوند یزد از ابتدا خیر ساز بوده است و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دامن خشک گفت: بیمارستان پیوند یزد در سال ۱۴۰۰ جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت و تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است.

 محمدحسین زارع، مشاور معاون درمان در امور تجهیز و بهره‌برداری طرح‌های توسعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز تصریح کرد: تاکنون ۴۰ درصد تجهیزات این بیمارستان تامین شده است.

«سید مهدی هاشمی باجگانی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم اظهار کرد: بیمارستان پیوند یک مرکز درمانی معمولی نیست بلکه بیمارستانی است که خدماتش برای فراتر از استان یزد ارائه می شود.

وی این اقدام را فراتر از یک اقدام معمولی دانست و تاکید کرد: تکمیل ساختمان بیمارستان پیوند دست یاری خانواده مرحوم خیر و یک عزم جدی را می طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: با افتتاح این بیمارستان، استان یزد چهارمین استانی به شمار می‌آید که به مرکز تخصصی پیوند مجهز می‌شود و دعای خیر بدرقه راه خانواده خیر و مرحوم خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: بیمارستان پیوند یزد به زودی تکمیل و تجهیز گردد و قطعا با بهره برداری از این بیمارستان، خدمات آن به عنوان یک الگوی کشوری ارائه شود .