رقابت حساس تیم یزد لوله

رقابت حساس تیم یزد لوله

تا پایان هفته پانزدهم گروه سه لیگ دسته سه کشور تیم شایان دیزل فارس با ۲۶ امتیاز با اقتدار در صدر گروه قرار دارد و تیم‌ سپاهان نوین اصفهان با ۲۵ امتیاز دوم است و همچنین تیم شناور سازی قشم با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار دارد.

همچنین تیم هرنگ جوان بستک هرمزگان با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این گروه قرار دارد، نفت امیدیه اهواز با ۱۹ امتیاز در مکان پنجم است و تیم یزدلوله که تنها نماینده استان یزد در لیگ است با ۱۸ امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

در گروه سه تا پایان هفته پانزدهم تیم‌های پارسا باغملک تهران با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم، ایرانجوان بوشهر با ۱۲ امتیاز در رده نهم و پرسپولیس شیراز نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دهم است ، با توجه به فاصله کم امتیازات مسابقات آینده از حساسیت برخوردار است.

تیم یزدلوله در هفته پانزدهم مسابقات در روز گذشته در خرم آباد لرستان مقابل تیم مدعی خرم کشت افلاک این استان با وجود تلاش زیاد برای کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه در پایان به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد.

تا پایان لیگ امسال در گروه سه تیم یزدلوله سه مسابقه مهم و حساس دیگر در پیش رو دارد که طبق قرعه کشی ۲ مسابقه از سه مسابقه خود را در خانه و در حضور هواداران پرشور خود در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌کند و یک مسابقه هم در خارج از خانه است.

طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ، تیم یزدلوله در چند روز آینده باید اولین بازی حساس خود را در ورزشگاه شهید نصیری مقابل تیم خوب سپاهان نوین اصفهان برگزار کند، سپس در تهران باید مقابل تیم پارسا باغملک قرار گیرد و آخرین مسابقه امسال خود را در یزد مقابل پرسپولیس شیراز برگزار کند.

اگر تیم یزدلوله بخواهد در لیگ دسته سه باقی بماند باید در پایان لیگ جزو چهار تیم اول گروه شود که هم‌اکنون در مکان ششم است و قطعا سه مسابقه تیم یزدلوله برای کسب امتیاز لازم بسیار اهمیت دارد و باید قدر همه مسابقات خود را در خانه و بیرون از آن بداند.

تیم فوتبال یزدلوله دارای کادرفنی خوب و بازیکنان آماده‌ای است که اگر با چاشنی حمایت تماشاگران به خصوص در ۲ مسابقه خانگی خود همراه شود می‌تواند مزد زحمات خود را در طول فصل جدید دریافت کند و امیدواریم سهمیه یزد در لیگ دسته سه حفظ شود.

هم‌اکنون اکثر استان‌های همجوار یزد دارای تیم‌های مختلفی در لیگ‌های فوتبال مطرح کشور هستند و همیشه جای سوال است که چرا فوتبال یزد با این همه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در ۲ حوزه صنایع و معادن و به خصوص استعدادهای انسانی فراوان و علاقه مندان همیشه همراه جایگاه خوبی ندارد.

کمترین انتظار جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به فوتبال است که کادرفنی و بازیکنان تیم یزدلوله با همه وجود و طبق یک برنامه دقیق و روشن سه مسابقه مهم آینده و پایانی خود را در لیگ امسال جدی گرفته و با حفظ سهمیه، دل هواداران را شاد و موجب توسعه این رشته در استان شوند.