رژه امسال هفته دفاع مقدس با نوآوری و کیفیت خاص برگزار می شود

رژه امسال هفته دفاع مقدس با نوآوری و کیفیت خاص برگزار می شود

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد: رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ٣١ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش یزد پرس- معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال، متفاوت ‌از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

سرهنگ سید احمد دهقان حسینی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانشان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: امسال هم در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، هم‌زمان با سراسر کشور و با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایتمداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی و همچنین به‌منظور تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با فرمانده معظم کل قوا، اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح را در قالب رژه با شکوه در استان یزد به نمایش می‌گذاریم.

وی ادامه داد: این نمایش اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح در قالب رژه با شکوه و ارتقاء و انضباط ظاهری و نمایش جلوه‌ای منظم از اقتدار نیروهای مسلح در روز جمعه ۳۱ شهریورماه ساعت ۸ صبح، هم‌زمان با آغاز چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در بلوار دفاع مقدس در منطقه صفاییه اجرا خواهد شد. دهقان حسینی عنوان کرد: قابل‌توجه است که رژه امسال با نوآوری و کیفیت خاص و متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود. معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: در این مراسم، رژه موتوری، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و خودروهای محمول به‌عنوان اقدامی نوآورانه انجام خواهد شد. وی افزود: از جمله ابتکارات جدید در نظر گرفته‌شده برای رژه امسال، نمایش ابراز انزجار از اهانت برخی دول اروپایی به قرآن کریم توسط یک گروهان و همچنین حضور چند گروهان خواهر با محوریت زنان و فرزند آوری و حجاب است.