کارنامه ضعیف فوتبالیست‌های قندی یزد باهشت امتیازاز ۹ بازی

کارنامه ضعیف فوتبالیست‌های قندی یزد باهشت امتیازاز ۹ بازی

تیم فوتبال شهید قندی یزد بعد از گذشت ۹ هفته از مسابقات لیگ دسته ۲ کشور با کسب هشت امتیاز در مکان یازدهم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد که کارنامه‌ای قابل قبول برای فوتبال استان نیست.

۹ هفته از لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید گذشت و هم‌اکنون تیم کویر مقوای تهران با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ در گروه ۲ قرار دارد.

در این گروه بعد از تیم کویر مقوای تهران، تیم نیکاپارس چالوس با کسب ۱۷ امتیاز و همچنین تیم شناورسازی قشم با ۱۶ امتیاز به ترتیب در مکان دوم و سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

تیم قندی که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ کشور است از ۹ مسابقه گذشته خود با کسب نتایج ضعیف تنها هشت امتیاز دارد و در مکان یازدهم جدول رده بندی مسابقات است.

همچنین تا پایان هفته نهم لیگ دسته ۲ کشور تیم‌های نیروپالایش شازند با کسب هشت امتیاز، اترک بجنورد با چهار و تیم شاهین تابان بوشهر با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های ۱۲ تا چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

تیم فوتبال شهید قندی در هفته نهم این مسابقات در هفته گذشته در خراسان شمالی میهمان تیم اترک ته جدولی بود که موفق شد میزبان را در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

مسابقه حساس قندی‌ها مقابل نماینده چالوس

تیم قندی در هفته دهم در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه جاری از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم مدعی نیکاپارس چالوس است که هم‌اکنون در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.

تا پایان نیم فصل لیگ دسته ۲ فقط چهار هفته مهم و سرنوشت ساز دیگر برای تیم‌ها به خصوص شهید قندی باقی است تا با کسب امتیازهای لازم خود را با بالای جدول و رقبای مدعی نزدیک کند.

بازی تیم قندی در هفته جاری در یزد مقابل تیم نیکاپارس چالوس قطعا یک بازی خیلی حساس و دیدنی است و نماینده یزد راهی جزء عبور از سد این تیم شمالی ندارد تا از صف مدعیان دور نماند.

کارشناس فوتبال یزد اعتقاد دارد: قرار داشتن تیم فوتبال قندی در رده یازدهم جدول مسابقات اصلا جایگاه قابل قبول و مورد پذیرش نیست و برای اینکه به لیگ دسته اول برسد باید مسابقات آینده را بیش از گذشته بسیار جدی و برنامه محور دنبال کند.

کارنامه ضعیف فوتبالیست‌های قندی یزد با هشت امتیاز از ۹ بازی

” علی محمد قادریان ” افزود: حریف هفته دهم قندی در یزد تیمی منسجم و خوب و جزو مدعیان است و بنابراین باید بازیکنان تیم قندی با شناخت کامل فقط برای شکست دادن میهمان تلاش مضاعف داشته باشند و فرصت خوب میزبانی را از دست ندهند.

وی اظهار کرد: در چهار هفته باقی مانده تا نیم فصل لیگ دسته ۲ ، همه بازی‌ها مهم و حساس است و تیم قندی باید از همه ظرفیت خود را برای اضافه کردن امتیازات به کار گیرد که دارای اهمیت و سرنوشت ساز است.

حریفان قندی در لیگ کشور

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهر ماه آغاز شد و براساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود که در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.