هیت دوومیدانی یزد مکان مستقلی ندارد

هیت دوومیدانی یزد مکان مستقلی ندارد

رییس هیات دو و میدانی یزد گفت: این هیات در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری مرکز استان هنوز هیچ مکان مستقلی ندارد .

” محمد اعتمادالعلماء ” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نداشتن مکان مستقل مناسب موجب کند شدن روند اجرای برنامه‌های اداری، آموزشی و فرهنگی و ایجاد مشکل در برگزاری جلسات هیات شده است.

وی ادامه داد: یکی از اولین نیازهای یک هیات ورزشی برای انجام امور عادی خود و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف داشتن یک مکان مناسب و مستقل است که به رغم اهمیت موضوع و پیگیری هنوز این مشکل وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: در این خصوص تاکنون به صورت حضوری و مکتوب به مسئولان ورزشی و اجرایی بر اساس نیاز مشکل اعلام شده که اگر مسئله رسیدگی و در عمل جامه عمل بپوشد هیات در تحقق اهداف موفق می‌شود.

اعتمادالعلماء بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته دو و میدانی که یک رشته‌ پایه‌ و مادر محسوب می‌شود در شهرستان یزد وجود دارد که نبود زیرساخت مناسب موجب کندی در انجام فعالیت‌های مرتبط است.

هم‌اکنون بیش از ۱۵ ورزشکار دوومیدانی یزد در مواد مختلف به خصوص در بخش بانوان رتبه‌های اول تا سوم کشور را دارند و اگر امکانات اولیه در یزد باشد این وضعیت روز به روز ارتقا می‌یابد.

هم اکنون بیش از چهار هزار نفر در ۲ بخش آقایان و بانوان در دوومیدانی استان یزد فعالیت دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.