واگذاری ساخت۷هزارواحدمسکونی به سازمان همیاری‌های یزد

واگذاری ساخت۷هزارواحدمسکونی به سازمان همیاری‌های یزد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد گفت: ساخت پروژه‌ نهضت ملی مسکن به این مجموعه سپرده شده که تاکنون بیش از هفت هزار واحد در دستور کار قرار گرفته و با قوت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.

محمدرضا عظیمی‌زاده در نشستی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و ۱۶ شهردار این استان بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری بیشتر با سازمان‌های همیاری ‌و شهرداری‌های کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم در اجرای پروژه‌های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری‌ها وارد شویم و سازمان ‌همیاری شهرداری‌های یزد برای همکاری بیشتر با سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

علی فاطمی،‌ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی، بیرجند را یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های یزد به عنوان قرارگاه سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی استان شناخته شده بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه‌های مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های یزد آغاز کرد و به بهره‌برداری رساند.