دشمنان بار دیگر شکوه عظمت ملت ایران رادر ۲۲بهمن دیدند

دشمنان بار دیگر شکوه عظمت ملت ایران رادر ۲۲بهمن دیدند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده خبرگان رهبری و استاندار این استان، روز یکشنبه با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند و نوشتند: دشمنان بار دیگر شکوه عظمت و صلابت ملت و کشورمان را در این راهپیمایی دیدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت‌الله “محمدرضا ناصری”، آیت الله ” ابوالقاسم وافی” و ” مهران فاطمی” آمده است: به لطف و عنایت خداوند متعال امسال جهانیان به رغم تبلیغات گسترده و دروغ پراکنی‌های دشمنان و معاندین در شبکه‌ها و فضاهای مجازی، عظمت حضور مردم ایران را دیدند و چون همیشه توطئه‌های بی‌شمارشان به شکست انجامید.

این پیام می‌افزاید: مردم ما ثابت کردند که همپای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و به هیچ وجه نظام اسلامی و رهبریت و اقتدار خود را تنها نمی‌گذارند و به همین جهت دشمن جرات نمی‌کند به ایران اسلامی تعرضی داشته باشد و به این مملکت آسیبی وارد نماید.

در پایان پیام آمده است: خدا را شاکریم و سرتعظیم و سجده به درگاه لایزالش فرود می‌آوریم به خاطر حضور گسترده مردم آگاه، فهیم و با بصیرت استان دارالعباه و برایشان موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نماییم و امیدواریم که همین شکوه و عظمت حضور مردم را در روز یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم تا حماسه دیگری را خلق شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۵۰ نقطه استان یزد برگزار شد.