((آگهی مناقصه عمومی شماره  ۲۲/م/م/۱۴۰۲))

((آگهی مناقصه عمومی شماره  ۲۲/م/م/۱۴۰۲))

به نام خدا 
((آگهی مناقصه عمومی شماره  ۲۲/م/م/۱۴۰۲))

شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد مقدار ۲۰۰۰ تن کک متالورژی مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عمومی دومرحله ای خریداری نماید. لذا از کلیه شرکت هایی که توانایی تأمین و تحویل کک متالورژی سایز ۳۰-۱۰ میلیمتر بر اساس شرایط مذکور در اسناد مناقصه را دارد، دعوت می شود در مناقصه عمومی دو مرحله ای مربوطه به شماره ۲۲/ م/ م/۱۴۰۲ شرکت نمایند. لازم به ذکر است به پاکتهایی که بعد از زمان مذکور تحویل گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند بمنظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولادآلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir بخش خرید و تامین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۴۰۲ براساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه ( یزد/ جاده کنارگذریزد-کرمان/ نرسیده به پایانه باربری/ کیلومتر۲۴جاده فولاد آلیاژی ) تحویل نمایند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ لغایت  ۱۷ بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی و بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای فلاطونی (شماره تماسهای  ۰۳۵۳۱۲۲۲۸۶۶- ۰۹۱۳۸۵۳۴۰۳۷ ) تماس حاصل نمایند.

                                                              شرکت فولاد آلیاژی ایران- مدیریت امورخرید