لیگ فوتبال کشور/قندی یزد برای صعود و چادرملواردکان برای تثبیت می‌جنگند

لیگ فوتبال کشور/قندی یزد برای صعود و چادرملواردکان برای تثبیت می‌جنگند

تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ دسته ۲ و چادرملو اردکان در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور، یکی برای صعود به بالای جدول و دیگری برای تثبیت جایگاه خود در رده اول، دیدارهای حساس خانگی را در یزد برگزار می‌کنند.

 تیم فوتبال شهید قندی در هفته هفدهم لیگ دسته ۲ کشور روز چهارشنبه نهم اسفندماه جاری از ساعت ۱۵ در زمین ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم شهرداری نوشهر مازندران است.

تا پایان هفته شانزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم بعثت کرمانشاه با ۳۰ امتیاز در صدر جدول است، تیم‌ شناورسازی قشم با ۲۸ امتیاز در مکان دوم و شهرداری نوشهر نیز با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال شهید قندی تا پایان هفته شانزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاههای کشور با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم است و برای صعود به بالای جدول باید بر شهرداری نوشهر در خانه غلبه کند.

رقابت بازیکنان تیم قندی مقابل شهرداری نوشهر

مسابقه ۲ تیم شهید قندی و شهرداری نوشهر به دلیل جایگاه تیم شمالی و همچنین نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر تیم قندی مقابل رقبا کسب کرده یک دیدار حساس در هفته هفدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین تابان بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم‌گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

همچنین از لیگ دسته اول فوتبال کشور ( جام آزادگان) تیم چادرملو اردکان هم‌اکنون با کسب ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی است و برای رسیدن به لیگ برتر با قدرت با مسابقات خود ادامه می‌دهد.

مسابقه حساس چادرملو مقابل آریو اسلامشهر تهران

هم‌اکنون در لیگ آزادگان بعد از تیم چادرملوی صدرنشین، تیم مدعی خیبر خرم‌آباد با ۴۶ امتیاز میلیمتری نماینده فوتبال یزد را در لیگ تعقیب می‌کند و همچنین تیم نفت مسجد سلیمان با ۳۹ امتیاز در مکان سوم مسابقات است.

بازیکنان تیم فوتبال چادرملو در هفته‌های اخیر بازی‌های بسیار خوب و فنی را در خانه و بیرون از خانه از خود به نمایش گذاشته‌اند و اگر بخواهند همچنان شانس اول لیگ برتری باشند باید حریف خود را در خانه شکست دهند.

از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان از ساعت ۱۵:۱۵ روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم آریو اسلامشهر تهران است که برای تثبیت جایگاه خود به برد نیاز دارد.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم چادرملو که روند خوبی را در مسابقات گذشته خود به رغم حضور تیم‌های مدعی به نمایش گذاشته، بازی حساسی مقابل آریو اسلامشهر در خانه دارد.

“جمال دهقانی ” افزود: تیم چادرملو برای رسیدن به لیگ برتر هیچ مسابقه‌ای را نباید دست کم گیرد چون هرچه به آخر لیگ نزدیک می‌شویم همه دیدارها حساس و برای همه تیم‌ها دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: تیم چادرملو باید با تمرکز کامل از ابتدا، بازی خود را در دیدار امروز دنبال کند و وارد حواشی نشود و فقط به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه باشد.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: آرزوی هواداران و جامعه ورزش یزد فقط رسیدن تیم چادرملو به لیگ برتر بعد از سال‌ها چشم انتظاری است و امیدواریم امسال این هدف در عمل برای فوتبال یزد محقق شود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.