🔥یزد میزبان سومین سمینار پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با حضور ۶۵۰ متخصص

🔥یزد میزبان سومین سمینار پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با حضور ۶۵۰ متخصص

 

🔻برگزاری سومین سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با محوریت هوش مصنوعی به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران

✍ به گزارش روابط عمومی فولاژ، سومین سمینار پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، صبح امروز به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد آغاز به کار کرد.

این سمینار ملی تخصصی و آموزشی، با محوریت “تأثیر هوش مصنوعی در آینده پایش وضعیت”، از ۱۷ مهرماه در مرکز همایش‌های میلاد نور یزد برگزار می‌شود.
🔻کامران شهبازی، دبیر اجرایی سومین سمینار پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد بستری برای تبادل اطلاعات و افکار میان جامعه مهندسی و فراهم کردن فرصتی برای هم‌اندیشی و تحول در تکنیک‌های پایش وضعیت عنوان کرد. وی افزود: «با توجه به برگزاری موفق دو دوره پیشین این سمینار، شرکت فولاد آلیاژی ایران تصمیم گرفت سومین دوره را نیز در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه برگزار کند.»
🔻به گفته شهبازی، در این رویداد دو روزه بیش از ۶۵۰ نفر از سراسر کشور و از صنایع بزرگ حضور یافته‌اند تا به تبادل اطلاعات و آموزش در زمینه پایش وضعیت بپردازند. دبیر اجرایی همچنین خاطرنشان کرد که در این سمینار ۲۲ کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که ۳ کارگاه با حضور اساتید خارجی و ۱۹ کارگاه دیگر با حضور اساتید داخلی، به منظور تبادل تجربیات در حوزه پایش وضعیت برگزار خواهد شد.
🔻شهبازی همچنین به برپایی نمایشگاهی در حاشیه این سمینار اشاره کرد که با حضور ۵۰ غرفه از شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی همچون تولیدکنندگان روانکارها، ارتعاشات، نرم‌افزارهای تخصصی و سایر صنایع مرتبط، به نمایش گذاشته شده است.
┄┄┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄┄┄