✍️ پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب جناب آقای دکتر بابایی استاندار محترم یزد

✍️ پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب جناب آقای دکتر بابایی استاندار محترم یزد

 

 

🔻خدمتگزاری به همنوعان توفیق بزرگی است که حمد و سپاس بی کران الهی را می طلبد و اگر این زمینۀ خدمت در استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشد که از حضور مردمانی شریف و قدر شناس برخوردار است حمد فزونتری را می طلبد.
🔻برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محمد رضا بابایی، با عرض سلام و ارادت، جنابعالی که از یادگاران پر افتخار دوران دفاع مقدس هستید و کوله بار وزینِ تجربۀ مدیریت های مختلف سیاسی و اقتصادی و صنعتی را بر دوش دارید بارقۀ امید را در دل دلسوزان منصف استان روشن کرده اید که ان شا الله شخصیتی همه جانبه نگر و مردی سرد و گرم چشیده و انسانی مانوس با قرآن و احادیث بر مسند بالاترین مقام اجرایی استان نشسته است و به یقین توان بهره مندی به جا و مناسب و معقول از داشته ها و اندوخته های خود را دارد.
🔻استان یزد به عنوان یکی از استان های صنعتی ایران عزیز اسلامی، استانداری صنعت دیده و در اقتصاد و حساب و کتابِ مالی، استخوان خرد کرده می طلبید که بحمد اله در شما مبین ومحرز است.
🔻اینجانب ضمن تبریک انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار یزد، مراتب تشکر خود را از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم و توفیقات روزافزون شما در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی با دولت وفاق ملی را از درگاه ایزد منان خواهانم.

✍️محمد کمال زاده
مدیر عامل
┄┄┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄┄┄