برگزاری مجالس بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان در استان یزد

برگزاری مجالس بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان در استان یزد

این خبر به تدریج کامل تر می شود

—————————————————————-

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در مسجدجامع شهرستان میبد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدعلی امامی امام جماعت مسجدجامع میبد از خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور در مسئولیت‌های مختلف و در دولت گفت: شهید رئیسی دغدغه اش گره گشایی از مردم و رفع مسائل و مشکلات جامعه بود و انصافا هم بسیار انقلابی وجهادی عمل کرد.

مراسم بزرگداشت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مسجد رضویه شهرستان میبد و با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام عباس رضایی از اساتید دانشگاه میبد در این مراسم گفت: وقتی ما به گذشته زندگی شهید رئیسی نگاه می‌کنیم ایشان مثل بقیه مردم زندگی می‌کردند خودشان در مصاحبه‌ای می‌فرماید من در ۵ سالگی یتیم شدم. از یک خانواده فقیر بودم من فقر را نشنیده ام بلکه فقر را چشیده ام.رضایی با بیان اینکه سردار سلیمانی هم همین طور بود افزود:، اما چه شد که این انسان‌های خاکی طلا شدند و از لحاظ مقام، عرش نشین شدند، رشد کردند و چه اکسیری مس وجود آنها را طلا کرد؛ پاسخش را می‌توان در مکتب امام خمینی رحمه الله علیه پیدا کرد.

مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در مسجد جامع زارچ برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهید پرور زارچ در حاشیه این اجتماع از خصایص و ویژگی‌های رئیس جمهور مردمی گفتند: یکی از ویژگی‌های مهم شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی مردمی بودن و خدمت رسانی به مردم و رضایت الهی را در اولویت امور قرار دادن بود. تلاوت قرآن و مدیحه سرایی و سینه زنی از برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهورِ خدمت در مهردشت برگزار شد. 

 به مناسبت شهادت رئیس‌جمهورِ خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود شهر مهردشت با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این دیار مراسم سوگواری برگزار شد.

امام جمعه بخش بهمن در این مراسم گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در کشور بسیاری از مسائلی که به لبه پرتگاه رفته بود، نجات داد و خودش را وقف مردم ایران کرد و در راه خدمت به مردم هم شهید شد.

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی وهمراهان با عنوان اجتماع امام رضایی‌ها در بیت‌الرضای بافق برگزار شد.

مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور قشر‌های مختلف مردم ولایتمداربافق، با عنوان اجتماع امام رضایی‌ها در بیت‌الرضای بافق برگزار شد.
 حجت الاسلام واعظ شهیدی در این مراسم سخنرانی کرد و به بیان ویژگی‌های شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی
پرداخت. وی، گفت: رفتن آنها مقدمه‌ای برای وحدت و انسجام ملت ما شد و همه با هر طرز فکری متاثر شدند و گریستند.