بهره برداری خط راه آهن مجتمع گندله سازی بهاباد

بهره برداری خط راه آهن مجتمع گندله سازی بهاباد

 

آیین افتتاحیه پروژه‌های ریلی کشور در استان یزد:
📸خط راه آهن مجتمع گندله‌سازی بهاباد یکی از پروژه‌های مهم شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به بهره‌برداری رسید


خط راه آهن مجتمع ۴ میلیون تنی گندله‌سازی بهاباد به صورت آنلاین با حضور دکتر صالحی معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن کشور به بهره‌برداری رسید.
🔰به گزارش روابط عمومی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان صبح امروز همزمان با افتتاح چند پروژه ریلی کشور، خط راه آهن مجتمع گندله‌سازی بهاباد یکی از پروژه‌های مهم شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان افتتاح شد.

🔹 ارزش روز اجرای این پروژه ۴۰۰۰ میلیارد ریال است که ارزش روز سازه بارگیری احداث شده آن نیز ۱۰۰۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است.


🔹طول مسیر ریل گذاری این پروژه ارزشمند ۱۰ کیلومتر با تعداد ۱۲ دستگاه سوزن و ۱۶ هزار قطعه تراوس در طول ۵ کیلومتر ایجاد گردید.

🔹بنابر این گزارش با شروع بهره‌برداری از این خط راه آهن پس از ایجاد ساختارهای بارگیری و تخلیه واگن امکان دریافت تمامی خوراک اولیه و ارسال تمامی محصول از طریق خط ریلی به شرط وجود زیرساخت‌های مورد نیاز در مبدا و مقصد مواد اولیه و محصول برای مجتمع گندله‌سازی بهاباد فراهم خواهد شد.

🔹گفتنی است با بهره‌برداری از این بخش از مسیر ریلی در پروژه عظیم گندله‌سازی بهابادِ شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، صرفه جوی عظیمی در سوخت کشور به دلیل کاهش حمل جاده‌ای در چرخه تولید فولاد ایجاد خواهد نمود.