عضویت درکتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت دهه کرامت رایگان شد

عضویت درکتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت دهه کرامت رایگان شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: به مناسبت دهه کرامت، عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر این استان در روزهای ۲۶ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه و همچنین سه و پنج خردادماه ۱۴۰۳ رایگان شد .

محمد محسن رفیعی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در ایام پربرکت دهه کرامت ، عضویت رایگان در همه کتابخانه‌های عمومی استان یزد انجام می شود و علاقه مندان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: این عضویت رایگان فقط در روزهای اعلام شده خواهد بود و همه علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از این طرح با مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها و یا دریافت کد تخفیف از درگاه samanpl.ir نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: مهلت استفاده از کد تخفیف برای عضویت رایگان نیز تا پایان خردادماه سال جاری است و هر شحص بنا به سلیقه و علاقه خود می تواند در نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کند.

تعداد ۱۱۲ باب کتابخانه در استان یزد وجود دارد و به ازای هر ۱۱ هزار و ۱۸۷ نفر یک کتابخانه در استان خدمت رسانی می کند همچنین بیش از ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۸۱۴ جلد کتاب در این کتابخانه ها موجود است