💚 فال کائنات روزانه 💚

‌ 

📆تاریخ : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

🧩فروردین
مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا نمایید.

🧩اردیبهشت
توانایی های زیادی دارید از آن ها استفاده کنید و نگذارید که وقتتان به راحتی تلف شود،فرصت هایتان را غنیمت شمارید.

🧩خرداد
به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت‌تأثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

🧩تیر
دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید؛ ولی دیگر فایده ندارد بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر نمایید.

🧩مرداد
چندی است که روزگار باب میل شما نیست و زندگی به شما سخت میگذرد… ناامید نباشید که این دوران برای همه هست و بسیار زودگذر می‌باشد.

🧩شهریور
عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان‌گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت درستی داشته باشید.


🧩مهر
‌ مشکلات و گرفتاری‌هایی در کمین شما نشسته‌اند، مراقب باشید که غافلگیر نشوید. با تدبیر و آینده‌نگری آنها را پشت‌سر خواهید گذاشت.

🧩آبان
در زندگیتان تغییر و تحولی رخ می‌دهد که مطابق میل شما است.

🧩آذر
بهتر است درزندگی ناامیدی را از خود دور کنید و انرژی‌های مثبت در وجود خود داشته باشید تا بتوانید خوشبختی و موفقیت را در زندگی‌تان جاری سازید.

🧩دی
هرچه سپاس‌گزارتر باشید، احساس شادی بیشتری می‌کنید، زندگی‌تان سریع‌تر تغییر می‌کند و نعمت‌های زندگی‌تان به شیوه‌ای معجزه‌آسا چندبرابر می‌شوند.

🧩بهمن
خود را به انجام کارهایی عادت بده که تو را به سمت آرامش و موفقیت‌ها هدایت کند. منتظر نباش تا کسی به توانرژی‌ مثبت بدهد،خودت شروع کننده باش و احساس خوبت رابه دیگران منعکس کن.

🧩اسفند
هر آنچه آدمی در خیال خود تصویر کند، دیر یا زود در زندگیش نمایان می‌شود. برای پیروزی باید خیالمان را آموزش دهیم.